FAQ


Rejestracja

1.    Czy rejestracja  jest konieczna aby móc dokonywać zakupów?
Nie, zakupów można dokonać bez zarejestrowania konta w Sklepie internetowym. Jednak decydując się na rejestrację masz dostęp do dodatkowych opcji tj. podglądu historii zamówień, możliwości śledzenia statusu złożonego zamówienia oraz możliwość otrzymywania najbardziej aktualnych informacji o naszych produktach.

2.    Jak dokonać rejestracji ?
Rejestracji w Sklepie można dokonać za pomocą konta na Facebooku lub poprzez formularz rejestracyjny na stronie Sklepu. Po podaniu w formularzu wszystkich wymaganych danych i  kliknięciu przycisku „Zarejestruj” otrzymasz e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link możesz dokonywać zakupów w Sklepie.

3.    Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?
Hasło możesz odzyskać klikając w przycisk „Zapomniałem hasła” znajdujący się pod formularzem do logowania. Zostaniesz poproszony o podanie adresu e-mail, którego użyłeś podczas rejestracji konta. Hasło prześlemy Ci w wiadomości mailowej.

4.    Czy mogę dokonać zmiany lub uzupełnienia danych adresowych, które podałem w procesie rejestracji?
Tak, w każdej chwili możesz uzupełnić lub zmienić wszystkie podane w trakcie rejestracji dane.

Zamówienia

1.    Czy wszystkie wyświetlone produkty na stronie internetowej są produktami dostępnymi?
Tak, wszystkie produkty na stronie Sklepu są dostępne z wyłączeniem produktów, przy których widoczny jest komunikat „Produkt chwilowo niedostępny”.

2.    Czy mogę dokonać zmian w zamówieniu?
Tak, aby dokonać zmian w złożonym zamówieniu skontaktuj się z naszym Biurem  Obsługi Klienta. Możesz to zrobić poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem 71 333 27 23.

3.    Czy mogę wycofać złożone zamówienie?
Tak, jeśli chcesz usunąć wybrane produkty lub wycofać całe złożone zamówienie, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Możesz to zrobić poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie pod numerem 71 333 27 23.

4.    Jak mogę się upewnić czy złożyłem zamówienie w sposób poprawny?
Po złożeniu zamówienia powinieneś otrzymać e-mail potwierdzający złożenia zamówienia wraz z jego szczegółami. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia drogą mailową skontaktuj się z naszym Biurem Obsługą Klienta.

5.    Jak sprawdzić status realizacji zamówienia?
Informacje o zmianach statusów zamówienia wysyłamy na adres e-mail  podany w trakcie składania zamówienia (jeśli masz problem w odnalezieniu tych wiadomości, prosimy sprawdź  folder SPAM w skrzynce pocztowej). Status realizacji zamówienia można także sprawdzić po zalogowaniu się do sklepu, w zakładce Historia zamówień.

6.    Jeśli złożę kilka zamówień czy mogę je połączyć i otrzymać w jednej paczce?
Tak, zawsze przed otrzymaniem od Biura Obsługi Klienta potwierdzenia wysłania produktów,  zamówienia mogą być łączone.

7.    Czy mogę osobiście odebrać zamówiony towar?
Tak, zamówienia można odebrać w sklepach stacjonarnych GAFAS wyszczególnionych w zakładce Salony. W koszyku jako formę dostawy należy wybrać opcję "odbiór osobisty".

Płatności

1.    Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Za dokonane zakupy można dokonać płatności tradycyjnym przelewem na wskazane konto bankowe lub poprzez serwis PRZELEWY 24. W przypadku odbioru osobistego płatności możesz dokonać na miejscu w salonie.  

2.    W jakiej walucie można dokonać płatności?
Płatności dokonać można wyłącznie w polskich złotych (PLN).

3.    Co mam zrobić jeśli wybrałem/am płatność on-line a nie dokonałem/am wpłaty?
W takiej sytuacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (poprzez formularz kontaktowy lub telefonicznie po numerem 71 333 27 23) i poproś o przesłanie linku do płatności.

4.    Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie jeśli nie udało mi się dokonać płatności online poprzez Przelewy24?
Numer konta bankowego, na które można dokonać wpłaty za złożone zamówienie oraz szczegóły dotyczące  płatności znajdują się w zakładce Wysyłka i płatność.

Wysyłka, dostawa, wymiany i zwroty

1.    Jakie są koszty dostawy paczki?
Koszty dostawy są zależne od wybranego przez Ciebie sposobu dostarczenia produktu. Dokładne informacje o kosztach dostawy możesz sprawdzić w zakładce Wysyłka i płatność.

2.    Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?
Nie, w chwili obecnej realizujemy zamówienia jedynie na terenie Polski.

3.    Czy mogę dokonać zwrotu zakupionych produktów?
Tak, każdy klient może zrezygnować z zakupionego towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki i zwrócić towar na zasadach i z zachowaniem terminów, o których mowa w regulaminie. W celu złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia dostępnego na stronie internetowej Sklepu. W przypadku odstąpienia Sklep Internetowy zwróci Ci płatność.

4.    W jaki sposób są zwracane pieniądze za odesłane produkty?
Zwrot płatności dokonywany jest przy użyciu takiego samego sposoby, jakiego użyłeś podczas płatności chyba, że wskażesz nam inną formę zwrotu np. konto bankowe, na które mamy dokonać zwrotu. Środki przekazywane są w ciągu do 14 dni roboczych od dnia otrzymania zwracanego produktu.

5.    Czy mogę odesłać towar przesyłką pobraniową?
Nie, nie przyjmujemy zwrotów przesłanych paczką pobraniową.

6.    Czy jest możliwość wymiany artykułu bez rozliczenia pieniężnego?
Nie, nie ma takiej możliwości.

7.    W którym sklepie stacjonarnym mogę oddać zakupiony produkt?
Zwrot zamówienia w sklepie stacjonarnym możliwy jest jedynie w przypadku zamówienia realizowanego z odbiorem osobistym. Zwrotu możesz dokonać w sklepie, w którym odbierałeś produkt zgodnie z regulaminem Sklepu.

Reklamacje

1.    Jak postępować, jeśli otrzymana paczka jest uszkodzona?
Przed dokonaniem odbioru powinieneś dokładnie sprawdzić stan dostarczanej przesyłki w obecności osoby, która ją dostarczyła. Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzenia w pierwszej kolejności powinieneś zgłosić osobie dostarczającej przesyłkę. Osoba dostarczająca przesyłkę ma obowiązek przyjąć zgłoszone reklamacje i dokonać spisania protokołu szkodowego opisującego stan przesyłki w momencie dostawy wraz z jej widocznymi uszkodzeniami.

2.    Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
W takiej sytuacji prosimy abyś złożył reklamację na druku reklamacyjny, który możesz ściągnąć ze strony Sklepu.  Zapoznaj się z regulaminie sklepu, w którym proces reklamacji jest dokładnie opisany (link).

3.    W którym sklepie stacjonarnym mogę reklamować zakupiony produkt?  
Złożenie reklamacji w sklepie stacjonarnym możliwe jest jedynie w przypadku zamówienia realizowanego z odbiorem osobistym. Wówczas reklamację należy złożyć w salonie, w którym dokonałeś odbioru. Zapoznaj się z regulaminem Sklepu (link).