Odbiór osobisty

Zrób zamówienie w naszym sklepie on-line, odbierz produkty w jednym z naszych salonów.

Korzystaj z wyprzedaży i promocji nie płacąc za przesyłkę - odbiór osobisty w salonach jest bezpłatny.

Odbioru zamawianych produktów można dokonać w dowolnie wybranym punkcie należącym do sieci Gafas po uprzednim potwierdzeniu terminu odbioru przez naszego pracownika droga mailową (odbiór przed potwierdzeniem dostępności jest niemożliwy).

Standardowo zamówienia z Odbiorem Osobistym realizowane są w czasie 24-48h od przyjęcia ich do realizacji. Wyjątek stanowią zamówienia na produkty, które nie znajdują się w magazynie salonów Gafas lub magazynie Centrali wówczas czas realizacji zależny jest od ich dostępności u dystrybutora. O realnym terminie odbioru takiego zamówienia Klient zostanie poinformowany przez pracownika salonu drogą mailową.

W przypadku zamówień opraw okularowych obowiązuje limit maksymalny:  5 sztuk opraw. Zamówienia przekraczające wymaganą ilość spowodują kontakt naszego konsultanta i będą wstrzymane do czasu wskazania przez klienta właściwych 5 sztuk opraw. Oczywiście zamówienie nigdy nie zobowiązuje do zakupu. Klient spośród zamówienia może wybrać pasujący model lub zrezygnować   z zamówienia.

W chwili odbioru zamówienia Klient jest zobowiązany do sprawdzenia zgodności kupowanych produktów z zamawianymi oraz potwierdzenia odbioru właściwego produktu na Formularzu Odbiorów Osobistych. Po odbiorze zamówienia reklamacje na nieprawidłową realizację nie będą uznawane.

Złożenie zamówienia na produkty (zarówno przez formularz zamówień jak i mailowo, czy telefonicznie) z odbiorem osobistym, możliwością sprawdzenia produktów przed dokonaniem zakupu (w jednym z salonów) i płatnością przy odbiorze nie jest zawarciem umowy na odległość i nie podlega art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 02.03.2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. Jest możliwość zwrócenia zakupionego towaru w ciągu 14 kalendarzowych od daty wystawienia paragonu. Zwrot dokonywany jest na kartę podarunkową. Umowa sprzedaży zawierana jest dopiero po sprawdzeniu produktów, dokonaniu za nie płatności i ich przekazaniu kupującemu.

Wszytkie nieopłacone zamówienia mogą oczekiwać na odbiór w wybranym salonie nie dłużej niż 7 dni od momentu powiadomienia o możliwości ich odbioru.

Po upływie tego czasu zamówienie zostanie zwrócone do magazynu Centrali.

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości nasi konsultanci są zawsze do Państwa dyspozycji.