Gigi Hadid po spektakularnym sukcesie kolekcji o nazwie TOMMYLAND 2017 we współpracy z Tommym Hilfigerem została nową twarzą Vogue Eyewear.
Modelka nie tylko wystąpiła w energetycznej kampanii marki, ale również zaprojektowała ekskluzywną kolekcję okularów przeciwsłonecznych zainspirowanymi modnymi znów latami 90’.
W specjalnej kolekcji Gigi Hadid dla Vogue Eyewear królują modele przeciwsłoneczne w najmodniejszych ponadczasowych fasonach, lenonkach, aviatorach, kocich i panthos. Zachwycające kształty retro-chic, lśniące kolory, proste i przemyślane kształty. Kolekcja jest wyrażeniem stylu modelki i jej osobowości. Na zdjęciach z kampanii widzimy Gigi w różnych sceneriach od pikniku i przejażdżki konnej, aż po eksperymenty w kuchni i kąpiel w wannie. Wszystkie kadry tej przewrotnej kampanii dopełniają chwytliwe hasła promujące zadziorną filozofię marki, takie jak “Don’t show your make-up, show your wake-up”, “Don’t show your cover, show your story” czy “Don’t show your likes, show what you like” czy też „Dont’ show your legs, show your ride”
zobacz kolekcję Gigi Hadid dla Vogue Eyewear w salonach Gafas