Gafas tworzymy z myślą o naszych klientach. Zależy nam na wysokiej jakości oferowanych produktów oraz fachowej obsłudze. W przypadku wykrycia w produkcie wady fabrycznej lub braku satysfakcji, nasi klienci mogą skorzystać z opcji reklamacji lub zwrotu zakupionego towaru.

 REKLAMACJE

Jak reklamować produkt kupiony w sklepie internetowym?

Jeśli kupiony produkt jest wadliwy lub uszkodzony, masz prawo do złożenia reklamacji.

Pobierz formularz reklamacyjny, wypełnij go i odeślij razem z produktem oraz paragonem na adres:

Avenir Medical Poland sp. z o.o. 

ul. Kościuszki 40

55-011 Siechnice

Z dopiskiem: REKLAMACJA 

    • POBIERZ FORMULARZ REKLAMACYJNY

Koszt przesyłki pokrywa Klient.

Okres rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni roboczych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem.

Po rozpatrzeniu reklamacji skontaktujemy się z Tobą mailowo.

ZWROTY

Jeżeli zamówione w sklepie internetowym okulary nie spełniły Twoich oczekiwań możesz je zwrócić w ciągu 14 dni od daty dostarczenia produktu bez podania przyczyny. Abyśmy mogli uznać zwrot pamiętaj kilku ważnych kwestiach:

  1. Zapoznaj się z zasadami reklamacji i zwrotów, które są dokładnie opisane w regulaminie.
  2. Zwracany produkt powinien być odesłany w stanie nieobniżającym jego wartości handlowej.
  3. Odsyłając produkt zabezpiecz go odpowiednio przed ewentualnym zniszczeniem. Nie będziemy mogli uznać zwrotu, jeśli produkt dotrze do nas uszkodzony.
  4. Razem ze zwracanym produktem przyślij nam wszystkie akcesoria, dokumenty, instrukcje oraz oryginalne opakowania itp., które zostały dołączone do zakupionych okularów.
  5. Do wysyłki dołącz wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu (formularz otrzymałeś w przesyłce z zakupionym produktem). Formularz jest również dostępny do pobrania tutaj.
  6. Zwrot zapłaconej kwoty zostanie dokonany przelewem na wskazany przez Ciebie numer konta bankowego w terminie 14 (czternastu) dni od dnia otrzymania przez nas pisemnego oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy.
  7. Koszt odesłania towaru od konsumenta do Sklepu nie podlega zwrotowi.
  8. Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych na koszt adresata lub za pobraniem. 
  9. Produkt należy przesłać wraz z wypełnionym formularzem na adres siedziby Spółki, tj.
    AVENIR MEDICAL POLAND Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 40,
    55-011 Siechnice

 

POBIERZ I WYDRUKUJ FORMULARZ ZWROTU
ZAPOZNAJ SIĘ Z REGULAMINEM